En liten krigare

Har hotat mig till livet om jag inte tar och gör en uppdatering, så av ren jävulsskap så tar jag och skriver nått totalt ointressant..

Idag kom jag hem ifrån gårdagens bravader med en hjärna av storleken xxxxxxL och ett pannben av storleken xxxxxxxS, dvs, en skön jävla baksmälla..
När jag ranglar in på gården så tycker jag att min sex-åriga lillasyster Agnes mitt i allt har jävligt många cycklar..?
Wzup with that, tänkte jag och knallade in i helvetet.
Det är barnkalas i vårat hus idag, oändliga och åter oändliga mängder av små knattar i prinsessklänningar och cowboy utstyrsel springer omkring över-jävla-allt...

Så jag förvandlade mig till Usain Bolt och löpte förbi kylen och snodde med mig lite kött och potatisgratäng och en pepsi max och fortsatte upp till mitt rum, bara för att finna att dom små demonerna byggt ett fint... eh.. Fort?.. av min säng typ.. KUEEEL!!

Efter att på ett mycket uru-kai(stavning?)-liknande sätt föst ut några små ligister så smäller jag igen dörren till rummet och börjar dundra på hardstyle som fan, bara för att visa vem som bestämmer!
Smart tanke, not, eftersom att i takt med basen, som för er som inte vet, är väldigt snabb och kraftig i hardstyle, så sprängs min huvudverk upp mer och mer, INTE OKEJ.

Nu har jag suttit här, barrikerad och olycklig i några timmar, köttet och gratängen är slut, pepsin likaså...
Jag vill duscha, dö, äta, och kanske vore det gott med en öl?

Vi får se var detta slutar, om ingen hör av mig innan kvällens gång så har väll dom små liven bundit mig på en planka och grillat mig levande.. Men så kan det gå, har jag hört?

Over and Out / Elke

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! :D:D:D

2010-04-18 @ 14:36:13
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0