En rik man

Hej

Då ska jag alltså ge mig in i det här med att blogga, tror att det finns en viss möjlighet för många roliga tankar och filosofier om jag bara orkar hålla mig aktiv här, vilket inte är allt för troligt, men vi gör ett försök!

Jag brukar ofta anse mig själv som en väldigt rik man, eller pojke, inte just för att jag har det bra ställt ekonomiskt, men jag har en skattkammare ska ni veta, och jävlar vilka underbara skatter det finns i den, allt ifrån gigantiska ädelstenar till guldklimpar och ja, ni kan inte föreställa er hur grymma skatter jag har där i alltså!!
I måndags så förlorade jag dock en av mina större och finare ädelstenar, och jag måste säga att det tar otroligt hårt på en när någonting sådant inträffar, det är den andra ädelstenen jag förlorat inom loppet av ett halvår nu typ, och det känns fan inte rättvist, speciellt inte när båda dom två som tagits utav mig var väldigt speciella och vackra för mig.. Inte okej.
Men jag kan ändå inte undgå att komma på mig själv med att gå omkring och le för mig själv, för jag vet ju ändå att jag har en jävla massa skatter och ädelstenar kvar där i min fina skattkammare som bara ligger där och gosar och väntar på att jag ska ta mig lite tid till dom, och jag känner mig lite som en dålig människa som kanske inte alltid har tid för alla mina vackra och underbara skatter, men så kan det ju gå, right?
Sen vet jag även att det finns många skatter där ute som bara väntar på att få tillföras till min redan otroligt grymma samling, men er tid kommer också, tro fan inte att ni undkommer mig!

Alla skatter jag pratar om att jag äger är förstås alla mina underbara vänner, som alltid har funnits där och stöttat mig när det har varit tungt, ni är helt underbara varenda en av er, och jag ber som sagt om ursäkt för om jag har varit frånvarande ifrån vissa, men det kan som sagt bli så, tyvärr!
Skatterna som jag har förlorat är då alltså Malin Kristiansen, som blev mördad förra sommaren/hösten.
Samt Henrik "Heggo" Häggenstrand, som miste sitt liv i en bilolycka på morgonen nu i måndags (29/3-10).
Saknaden är stor, men jag vet att ni båda sitter där uppe på fett sweet:a moln och spanar ner på mig och ser till att jag fortsätter att sköta mig!

Over and Out / Elke

Kommentarer
Postat av: Caroline

<3

2010-04-18 @ 13:38:01
URL: http://carolinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0