Dålig torsdag.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, fick bara en plötslig otrolig lust att hammra lite på tangenterna.

Idag har varit en dålig dag, på många sätt. T-rex har gått och joinat min klubb "singel-och-äcklig" så han hade lite överskottsenergi, samt alkoholsug att ta ut, så han vände sig till mig, förstår ikke varför, men så vart det iaf. Så vi gick på systemet och inhandlade viktiga ingredienser till våran kvällstårta, och vilken tårta det blev.

Vi drog till en polare kring 19-tiden, skulle komma dit lite damer, men dom failade hårt, svikna som vi var så dränkte vi snabbt och effektivt sorgerna i vuxen-saft, varpå T-rex försvann, är helt säker på att han sa till mig att han skulle gå, men kom på att han var borta först när jag använde hans mössa som frisbee och kom på att han inte fångade den eftersom att han inte var där. Inte ett öga torrt och ytterligare en anledning till att dränka sina sorger lite.
Efter x-antal samtal till vänner (detta vet jag om eftersom att jag kollat samtals-listan på telefonen) så slog restrerande "fest"-deltagare sig ner i soffan och såg på "The Beach", en helt okej film, dom första tio minuterna jag såg.

Sen gick jag hem, det var kallt, mitt rum var kallare, det är väldigtväldigt litet och har inget element och dålig luft-cirkulation. Och jag hade varit smart nog att lämna fönstret öppet hela natten när jag var borta.

Sov kanske tre timmar, sen låg jag vaken och tjurade och lät blicken snurra omkring, inga mullvadar denna gången dock.
Sedan begav jag mig in till stadens gator kring 12-snåret för att virra omkring där, träffade på Klasson en sväng, pratade utan att prata om någonting, båda lika dagenefter dåliga, jobbigt att hålla samtal med varandra då.

Åkte sedan hem, såg lite skitskytte med Danne, kände att magen tyckte att det var jobbigt att se hur dom ansträngde sig på tv:n, så jag gick helt enkelt och la mig igen.
Vaknar upp av att grannarna borrar ihjäl väggarna, tror fan att dom hände upp små barn så mycket som dom borrade, helt sjukt.

Nu har jag just tryckt en familje-vezuvio och sett The Social Network, mår litelite bättre nu och känner att onödigt mycket energi kommer rusandes till kroppen, kanske inte skulle ha lovat mig själv att ta det ko-lugnt hela helgen? Löften är ju dock till för att brytas, så får la se.

Saknar Heggo och Malin somfan nu för tiden, antar att det kanske har lite med mörkret osv att göra, känns lite konstigt att sakna Malin, eftersom att senast vi sågs var tre år sedan, men ändå, hon var en av mina absoluta favoritvänner där nere.
Nåväl, ska hitta mig någon ny film att se nu medans jag trummar på bordet och slickar på Viktor!

Over and Out / Elke

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är lite för inaktiv för min smak Johan. Du måste blogga lite oftare, typ varje dag!

2010-12-23 @ 01:06:01
URL: http://ljlindgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0