Nöjd boi, eller?

Sitter här i lägenheten, har äntligen dragit armen ur arslet och fixat min dator, så nu står skönheten på köksbordet tills jag hittar på nått annat ställe att ha den på. Ord kan inte beskriva hur sjukt skönt det känns att ha tbx min älskling, nu låter jag förstås aningen nördig, men att endast kunna kolla saker på internet mha telefonen blir lite drygt i längden faktiskt -.-

Så över detta är jag sjukt nöjd och glad iaf :)

Ikväll ska jag dock jobba, det är jag mindre nöjd över, har sjukt mycket i skallen idag och fruktar att det kommer gå åt helvete bara för att jag är så förvirrad, men det är bara att bita ihop och stänga ute dom sakerna som inte bör vara där inne när jag jobbar!

Hoppas verkligen att det försegår någon sorts festlig verksamhet någonstans lagomt nära där jag befinner mig när jag slutar jobbet, behöver trevligt folk och andra saker att lägga energi och tankekraft på just nu känner jag!

Anyway, ska försöka skärpa mig med att uppdatera lite nu när jag faktiskt har dator!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0