Arlanda express

Sitter här nu, vaken när jag bör sova förstås... Ska upp 8 imorn, gå till min far, hämta arbetskläder och förhoppningsvis en cykel och bege mig till jobbet, står i grillfan 10-15 imorn, kommer säkert med all garanti i hela värdlen att vara snuskvarmt och råmycket folk, bara för att!
Fett less på att mitt rum är övervarmt också, jag kan verkligen inte sova i värme, det ska gärna vara riktigt svalt, inte så att det är kallt, men ordentligt svalt iaf, you know?
Kvällen har spenderats på en gård med ett skönt gäng, lite kopprök och en kvantum-tur, helt underbart roligt att bara få mongo-av;a-sig lite alltså, som iaf jag typ alltid gör när jag umgås med någon människa numera men, ändå!!
Jobbar nu imorgon, samt torsdag och fredag, dom senare två dagarna jobbar jag 11-20, KUEL, på fredag så blir det dessutom raka vägen ifrån Donken till Cleo då jag jobbar ?-03.30 typ.. Kommer vara måttligt oändligt död på lördag alltså!
Men, det är cashmoney baby, ain't gonna say no to that shiet!

Ska iaf försöka sova lite nu, funderar starkt på att lägga en jävla massa is under lakanet samt i påslakanet och örngotten och se om det kanske svalkar ner mig lite, men vi får la se hur det blir med det!!

Btw så är taggen oääääändligt hög inför nästa vecka då förhoppningsvis Mr. Robin Hennix kommer och gör staden osäker, är dessutom ledig hela den veckan, så då jävlar blir det minst en 5-dagars, eller? VAH?! Yea, that's right bijatzhc you heard me?
Illa att prata med sig själv, kommer säkert att föra långa samtal med varje burgare jag gör imorgon och få många glada kunder!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0