Börthdäjj!

För idag är en jävligt udda dag!!
För det är en naken ryss som fyller år idag!!
Och det är en dansande neger som OCKSÅ fyller år idag!!
What are the odds!?
Hur som helst så fyller iaf Pelle(dansande) och Maxim(nakna) år idag, båda gossarna samtidigt, så sött!
Så ni kan ju kanske själva räkna ut det att.. Ja, det kommer minst sagt att gå oändligt vilt till sen i förrgår! Typ.
På tapeten hänger iaf en bild på mig, också kvällens plan, vilket blir att grilla hos hulken, undrar vad hon grillar.. Typ en ko.. Eller inte alls, det kanske är för onyttigt för mukklerna?
Anyway, grill där iaf, stek där iaf, öl där iaf, sprit där iaf, vin där iaf, mig där iaf!
Börjar redan ha liiitelite ågren inför morgondagens morgon, förhoppningsvis så är den förjävlig åt fan!
Då har man ju lyckats, right?
Förövrigt så fick min mor syn på min tattoo igår när vi letade utemöbler på Jysk, hon grät en skvätt, sa att det var ett väldigt hemskt motiv, och började genast på sin kampanj för att få mig att inte skaffa någon mer på minst ett år!! Glhf mama, it's gettin' there anyway!! :D:D

Nåväl, nu är det dags för att städa litegranna, fan va najs! EH?!

Catch you on the flipside!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0