Fucking fail och döless..

Happ, dagen i ära så hade jag gjort upp med min far om att få låna hans bil för att ta mig ifrån jobbet klockan tre-halv fyra inatt, känner inte för att gå ifrån tuna när jag inte hunnit bli helt frisk ännu.. Men det skulle ju gå bara bra, trodde jag iaf..
Nu kom han just hem och sa att han har C;s pappas bil, och att han har våran, så jag kan inte alls låna någon jävla bil jävel ikväll, det blir alltså att gå till och från donken inatt, det kommer säkert att vara jävligt varmt och skönt..
Sen att det ikväll är mitt första pass utan övervakare minskar inte riktigt min stress-ilska, jag har nämligen stängnings-passet, jag blir ensam arbetande på tre grillar dom sista tre timmarna typ, det kommer säääääkert att gå, åt helvete..
Nåja, kan ju alltid dränka mig i fritösen om det verkar gå allt för väl åt fan...
Nu ska jag dra på mig jackan och GÅ till viktor, kanske kan ha tur och får skjuts med honom till jobbet iaf... jävla helvetes skit bajs, vafan kan jag inte få ta bilen när det är bestämt att jag ska ha den, fan va less jag är..

Skit ner er och dö / Elke

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tur att jag var söt nog att hämta dig =)

2010-05-09 @ 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0