PICKUP POWER

Jävlar i mig, fick rulla runt i Thomas pickis i helgen, måste säga att jag kände mig gode oändligt mäktig alltså!!
I fredags var det först begravning som stod på schemat dock, det var sjukt fint, jag vet att du var nöjd med den Heggo, inget tvivel om det!
Efter den så bar det av till blackis för, inte minnesstund, utan minnesFEST i Heggos namn, han bjöd oss på smörgåstårta och öl, man tackar!
Därefter, åååh, därefter, så fick jag nyckeln till pickupen, NOMNOM!!!
Har sen dess varit ute och jagat vattenpölar och pudlar(!?) så mycket jag bara kunnat, sjukt mäktig känsla måste jag säga!

Kan dock inte snöa in mig allt för mycket på pickupen, men den är jävligt najs, måste jag säga igen, och igen, och igen, och igen, och igen, och igen..
Igår så övergav jag bilen i några timmar för att bege mig in på Olivers med Tobbe, Johanna och Julia, har aldrig blivit så underhållen på krogen alltså!! Att se alla dinosarierna släppa loss så brutalt, det var inte nådigt alltså!!
Dock så började man ju fundera lite, liksom.. Vafan, kommer jag se ut SÅDÄR när jag blir gammal!??
Oh sweeet sadness, give me my razorblade!!!
HELL NO I'LL STAY AWESOME FOREVER!!!!

Hursomhelst, nu ska jag städa lite mer innan mammsen kommer hem, kommer säkert nått till inlägg om jag kommer på nått vettigt att dela med mig om!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0