Some pain

Happ, då har jag fått det konstaterat av en rådgivnings-sköterska via telefon.. Jag har hostat av minst ett jävla revben, KUL LIV..
Kände att jag var tvungen att finna någon sorts tröst, så jag brände ut en skön skiva och åkte till coop extra och köpte Avatar i super-kvalla och ligger nu i soffan och tycker synd om mig själv samtidigt som jag också vill vara en såndär blå jävel, livet är gode orättvist!

I eftermiddag/kväll så väntar iaf jobb, får la se hur det kommer att gå nu med revbenet, men det blir hursomhelst bara att bita ihop somfan och stå i, har bara tre timmars pass nu idag och imorgon, sen har jag lite mindre härliga pass till helgen, men det ska nog gå!

Nåväl, nu ska jag återgå till blue-boi-filmen!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0