Staden gud glömde..

Ja, det stämmer faktiskt, jag ska iväg till Boden.. :/ Men det råkar vara så att min gudmor fyllt/fyller 50, oc det vankas mat, så vafan?
Fö övrigt så händer det inte så mycket spännande saker, spontan-söp litegranna i onsdags med massa treligt folk, fett med najs alltså det var bara det typ!!
Ikväll hoppas jag på att få komma hem ifrån boden nån gång också, men får la se hur det blir, har en mor som är lite av väldigt långsam... Extremt i vissa fall.
Imorgon så verkar det vankas brännbollslir också, ska dra åt skruvarna i knät och sopa mattan med alla jävlar, eller.. Sopa gräsmattan kanske, för man spelar ju ändå som på gräs, right? eller va?

Min käre mor ska iväg på kurs i september, lagomt tills att jag fyller 20, men hon har sagt att hon kanske bjuder mig på en resa till köpenhamn så jag kan träffa henne där då, vilket låter lockande, då kanske jag kan svänga förbi min älskade skånis på vägen också :D Var som några år sen vi sågs, och vi som inte skulle låta det gå mer än ett år emellan gångerna längre! BAH!!

Nu pallar jag inte skriva nått mer, det kändes tråkigt detta alltså!

Jobbar i grottan ikv/natt, så ser väll er i eran dimma!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0