Goodbyeee

Nu gick våran egna lilla vinky ut genom dörren för att åka iväg till grekland och samla pokémons med herr hennix!
Sitter här i köket, funderar på lagar och sånt och känner mig inte alls avis, vad är väll en resass till grekland menar jag... *suck*

Här hemma händer det annars inte alls mycket, har skaffat mig en ny dator och dragits in i den fina dygnsrytmen som innebär att vara vaken till kring fyra på morgonen och sen sova till kanske halv två två på eftermiddagen, sjukt skönt!

Har även haft min första föreläsning, kändes som att min arm ifrån armbågen och ner skullegå utav av all jävla skrivkramp ifrån anteckningarna jag gjorde.. Var aldrig riktigt den killen som verkligen ansträngde mig på lektionerna i skolan, i alla fall inte på gymnasiet, så nu tror jag att jag har antecknat mer på en föreläsning än vad jag nästan gjorde på hela gymnasiet, snacka om att det var en chock, både för hjärnan so mvar tvungen att komma på hur man skriver för hand igen samt för musklerna i handen som inte riktigt hängde med i början..

I helgen fyller en glad prick år, så blir väll att fetfira henne somfan på lördag misstänker jag, annars har jag som inget alls planerat typ..

Har även mest troligt slutat jobba på donken, skulle kolla mitt schema så att inga föreläsningar och arbetspass krockade, men då när jag kollade för september, så hade jag INGA PASS INBOKADE!! Hjulade tre varv runt t-vallen av ren lycka! (ja, jag kan hjula, som ett äkta proffs)

Idag verkar det bli en väldigt väldigt lugn dag, får se om jag blir ivägdragen av någon, eller om det bara blir att slöa i lägenheten hela dagen!

Over and Out / Elke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0