Studenttider

Jaha, så var det dags igen.. Studentfyllorna börjar närma sig med stormsteg, och jag är pank som aldrig förr, har under 1000kr att klara månaden på, inte mycket till partypartaraj för mig inte!
Har iaf lyckats fia det jag behöver för att fixa Jullzors studentpresent, så det är ju bra! Måste bara vänta på att få ett bra tillfälle att fixa den!
Förutom det så händer det inte så mycket, jobbar, slöar, hänger gäng.. Typ.
Tattuerat in "SB" på vaden också, är ett ambigram, så det ser likadant ut om man vänder tattueringen uppochner, fett najs!
Ska snart med Robin till gymnbyn och göra ett kärt besök hos våra gamla lärare, ska bli rätt kul ändå!
Hade en lång diskution med Robin igår också, om det faktum att jag är Superman, han började snacka om den gången som jag förlorade i en kapplöpning mot The Flash, det var ju så att vi skulle springa 100 varv runt jorden, han vann faktiskt den gången.. Endast på grund av att jag är så snäll och superig av mig så att jag lät grabben vinna, han måste ju ha någonting att skryta om, jag har ju fortfarande kvar att jag är i princip odödlig, röntgensyn, laserblick, starkast in the world och kan flyga. Fett najs.
Folk undrar även varför jag bor i the batcave när jag är Superman, förstår att det kan skapa viss förvirring, men det är ju som så att min hemplanet, Krypton, har gått under och inte längre existerar, så därför är jag för tillfället inneboende hos min superhjältepolare Batman.

Nu var det inte så mycket mer för denna gången känner jag!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0