Update från The Batcave!

Nu var det verkligen ett gode jävla bra tag sen jag skrev någonting här, känner att jag inte är någon ny Kissie eller liknande inte... Men hur som helst..

Har bytt jobb, istället för att stå och flotta och servera fyllon McDonalds så jobbar jag numera som säljare för Viasats F2F avdelning, jag har börjat jobba med att lura folk helt enkelt. Det är grymt roligt, otroligt mycket roligare än att stå och svettas i samma kök hela dagarna!
Får resa väldigt mycket med mitt nya jobb också, just kommit hem från en 11-dagars-road-trip som hade sin sista anhalt i Borås.

I Borås har jag historia, kan man lugnt säga, en god vän som blivit mördad därifrån, en ännu godare vän som fortfarande lever, mycket minnen, både roliga och ledsna.
Jag hade aldrig tid att åka förbi graven, det är nog det enda som jag verkligen är ledsen över med den resan..

Däremot så träffade jag Patricia, vilket var helt underbart roligt, har inte setts på två år, att tjejen sen fixar en barnvakt åt barnen som hon är barnvakt åt för att köra en halvtimma i "becksvart mörker" som hon själv hävdade att det var, är ju helt otroligt roligt!
Har svårt att beskriva hur glad jag var över att få träffa henne igen, ni som känner mig bra kanske vet hur förtjust jag är i tv-spel, ungefär lyckan jag skulle uppleva över att få något nytt spel som jag tjötat sönder alla i min närhet om gratis, kanske kan beskriva nivån av hur kul och hur glad jag blev.

Sen var det dags för hemfärd, våran turnébuss avgick ifrån Borås 15.00, jag körde från 18.00-07.00 med ungefär fyra kortare pauser, så var rätt så död när jag kom hem igårmorse.

Nog ifrån mig, nu ska jag iväg på möte och sen blir det väl att knacka lite dörr i regnet!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0