Tjillhäng yao!

Tjenis!

Dagen har bestått utav sömn, jobbigt med att jobba i garderoben på cleo när det är äckelvarmt och äckelmycket äckelfolk, men fan så kul var det ändå!! :D  

Efter att ha självdött i soffan ett tag så bar det av till k-byn för att besöka Timon, där möttes jag även av Dennis och fylle-Emma, trevligt trevligt! Vi bestämde oss sen för att hämta upp Viktor och åka och käka lite pizza och se film på b-näset, mikket trevlig!

Timon säger att det finns en viss bild på henne som jag ABSOLUT INTE FÅR LÄGGA UPP HÄR ungefär, men jag tror jag gör det ändå, för alla vackra bilder som finns på mig :)

Kommentarer
Postat av: Emma J

fylle-emma?!

2010-04-19 @ 18:16:45
URL: http://emmajoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0