Helgrapport

Hola bandola!

Senast jag skrev så var det för att rapportera torsdagens händelser, så nu kan jag passa på att ta och skriva ner några rader om vad som skett sen dess..

I fredags bar det alltså iväg till Thomas åter igen, det dracks och åts den gudomligaste maten like ever!! Sen så vankades det beer-pong, inte för att nämna några namn, men PATTE och PETRA blev någdigt smekta utav ANDRÉ, så, nu har vi fått det ur världen!
Festen fortsatte till klockan två typ, då det var dags för mig att köra in gänget till Heroes, där dom satte sig och ölade och tävlade om vem som kunde sitta såatt man liknade en sten bäst (sämst hållning ftw).
Därefter bar det iväg till Thomas igen för efterfest som innehöll tårar, sömntutor, glädje och okända mängder alkohol.. Att jag faktiskt lyckades hålla mig vaken ända till klockan 08.00 då jag fick äran att äntligen skjutsa hem herr Medfors är enligt mig ett under!
Lördagen var betydligt mycket mer med lugn, vaknade kring två, hade då alltså sovit ifrån 09-14 (Y) RÅSKÖNT
Då begav jag mig ut till kyrkbyn och hämtade upp Piemma som skulle på middag med en av sina familjer, efter det var det bara snabbt som fan hem och fixa och raka sig och sen ta DEN BLÅ DRAKEN och köra in till stan och hämta upp Johanna på sitt jobb, därefter till henne där det vankades go' grillning och trevligt sällskap!
Vart en väldigt piano kväll allt som allt, nu sitter jag här med mamma och mormor och inväntar lite krubb samt en Niskis som ska komma och dra med mig ut ikväll, får väll se hur det går!

Over and out! / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0