I brist på annat

Är som vissa redan vet, ensam hemma den här veckan, min käre mor är och sköter lite "affärer" i Ryssland och möjligtvis Ukraina också, får se vad hon kommer hem med för finsaker den här gången, heHE!

Under denna tiden som jag har spenderat ensam i lägenheten, så har det utövats väldigt mycket tv-spelande, måste erkänna att jag nog är lite av en nörd, på nått sätt..
Även Pirrepung har lyckats hitta ur sin håla och kommit hit två luncher i rad och spelat och ätit med mig, nomnom!

Igårkväll var det dock ett mycket trevligt litet häng hära, jag viktor louie och timon körde igång en film och käkade glass, allt som saknades var Grötisen och Carron, som pga olika omständigheter inte kunde delta, sucks to be them :/
Det kom även en lagomt stor jävla nollåtta till stan igår, ska se om det kanske blir att hänga lite med herr Olofsson senior något nu i veckan!

Det var väll det, ska bege mig mot coop nu för att se om dom kanske har nått liv på utförsäljning, eventuellt rakhyvlar, ska fota med louie senare i eftermiddag, men jag ser ut som en ko-röv i ansiktet, inte allt för charmigt kanske?
Ehnä.

Anyway, det var allt jag hade för den här gången!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0