Magont

Vill jag lova er tappra läsare att jag har, alltså, inte bara lite magknip, utan ett verkligt hål av ondska som bara växer i magen, inte ok.

Dagen har börjat med en fylla från gårdagen, då vi firade Berny, som iofs gick hem 23.30!?!?, men vi firade honom ensamma ändå, helt ok, eller..?

Anyway, så började dagen iaf, för att sedan vaggas in i ett extremt bakfullt tillstånd, kämpigt, för att sedan även bli den första dagen i mitt liv som jag faktiskt äter paprika, fett cool att det smakade gott, creds somfan till Åsa för den!

Nu sitter jag här och jäser och funderar starkt på att raka ansiktet innan jag blir kallad till förhör hos farbror blå pga mina misstänkta kopplingar till Al Quida, det vore lite jobbigt att förklara varför jag inte kan komma på varken utbildningen på Donken eller Heggos begravning eller jobbet på Cleo efter den, måste jag säga..

"Nämen, det är såhär, jag sitter lite i skiten va.. Dom vill flyga mig hem till Afghanistan förstår du, eh.. Kan du komma med mitt pass och lite rena kallingar?"


Vaknade föresten imorse av att jag blödde lätt ifrån halsen, så det kan ju hända att det inte bara är polisen som tror att jag tillhör någon sorts kriminell orginisation och helt enkelt velat bli av med mig? Man vet aldrig liksom, jag bor ju ändå i farliga sv-stan !!

Idag har jag även hunnit stekas lite på KH-trappan med Tobbe, André, Tobbe Olofsson, Stickan, Hulken, Neger-Emil, Utter och Piemma, fett najs, satt och gjorde en finfin frilla på Hulken!

Anyway, nu blir det att glida vidare härifrån känner jag!!


Over and Out / Elke

Kommentarer
Postat av: Hulken

Jag älskar alla smeknamn du ger mig. Puss på det.

2010-04-25 @ 21:30:51
URL: http://natalieniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0