Pingpong bollar och en massa mycket öl

Hej!

Ungefär hela dagen har spenderats i ett kallt gammalt hus i kyrkbyn tillsammans med en viss PirrePung, han satt och spelade hårdrocks-gura och jag tv-spel, allt var som det skulle alltså..
Lite senare på dagen så kom Emma hem till hushållet, inte för att vi märkte det direkt alls, men så var det iaf, vi rockade vidare. Sen började en viss tarm knorra, så det var dags för glasbanken, där inhandlades det.. MYCKET
Därefter begav vi oss tebax till kyrkbyn, vid den här tiden började jag bli less på att lira tv-spel till Pirres hårdrock, och jävligt sugen på att få lämna bilen och knäcka en kall... Så jag stressade på dom litegranna (MYCKET) och tillslut så fick jag åka iväg och lämna bilen till min käre mor.
När den lilla persen var avklarad så bar det iväg till Thomas där det väntades beer-pong och öl, öl och lite mer öl. Att jag totalt smekte upp alla jävlar på beer-pong kan jag konstatera för alla tvivlare där ute, så var det bara.
Efter två omgångar så kände dom flesta att blåsan var på sprängningsgränsen och vi valde att lägga pingpongandet på hyllan ett tag för att gå upp till lägenheten igen och tala lite skit och dricka lite mer, fett najs!
När alla började likna avdankade zombiez och bara satt och stirrade i väggen ungefär, så bestämde sig jag och några andra att vi skulle pröva party-lyckan på krogen, och så blev det också!!
Dock så sög det hästballe, så jag var kvar ungefär en timme, sen åkte jag fasen hem!
Imorgon vankas det god middag hos Thomas, lite minnes-snack för Heggo, samt ett jävla firande av Thomas på kvällen, detta gillas starkt!
Det var nog det jag hade om dagens äventyr måste jag nog säga, nu är det dags att hälla upp en tillbringare vatten och nanna kudde!

Over and Out / Elke

Kommentarer
Postat av: Louise

Tur att jag inte var med, hade smekt dig på öldrickandet, eller vad du nu kallade det;D

2010-04-02 @ 12:05:19
URL: http://tangoberra.blogg.se/
Postat av: Elke

Inte en chans dude! Jag utmanar dig härmed på beer-pong någon vacker dag då vi har tillgång till pingisbord!

2010-04-02 @ 12:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0