Sängbygge och chili!

Dagen till ära har spenderats i svstan hos min käre mor, där det har byggts ikea-byggsatser, fikats och ätits chili, till mitt sällskap har jag haft en saknad gammal vän, den lille krigaren som alltid kan få en att skratta och le, eller bara vilja dö, men det är ju valfritt.
Just nu sitter jag och letar efter någon sida med hyggliga laptops, ska börja plugga nu på onsdag, så kan ju som vara bra att ha tänkte jag, att ta anteckningar och liknande på.

Eftersom att ni alla nu sitter och läser ögonen av er för att ni vill komma fram till punkten där jag avslöjar vad det är jag ska plugga för någonting så ska jag dra ut på det till max tänkte jag, bara för att få er att faktiskt för en gångs skull läsa allt jag skriver, inte bara skumma igenom, le nöjt och sen säga till mig att mitt senaste blogginlägg saknade nått, nä, nu får ni fan läsa allt!!

För tillfället har dock den lille krigaren som jag nämnde för er tidigare lugnat ner sig en aning eftersom att hon har fått en tidning som garanterat har någonting med typ samhällsproblem eller annat skol-relaterat som hon sitter och smackar nöjt med tungan medans hon läser..
En liten nyhet är att jag får ta körkortet igen nu 23:e, så efter två månaders gång och bussfärder är det äntligen klart för mig att börja om igen!! :D

I helgen har jag:
I fredags jobbat, på lördagen så fick jag en hel glass-låda full med amandas failade kakor, sen så åkte jag, amanda, carro och tobbe ut till tobbes föräldrars hus i antnäs, där det vankades kräftor och grillat kött, fett mycket med gott somfan!!

Nä, snart dags att börja gå och lägga sig kanske, måste ju som börja vända tbx dygnet nu inför att jag ska börja plugga rättsvetenskap, ska läsa juridik första terminen, så blir mycket långa nätters läsande och dylikt, drygt, men spännande!

Nu har dock krigaren lagt ifrån sig boken och verkar försöka föra ett samtal med mig, försöker väll uppdatera mer vid tillfälle!

Over and Out / Elke


Kommentarer
Postat av: liten krigare

om du hade lyssnat hade du vetat att jag läste en otroligt intressant artikel om två svenskar som satt i ett filippinskt fängelse (i) :)

2010-08-16 @ 23:29:46
URL: http://jjuliaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0