All alone

Jahapp, nu sitter jag här i lillstugan som jag ska sköta om tills på söndag då familjen kommer hem, känns rätt så najs, men har en stark magkänsla av att det inte kommer att kännas lika bra när jag spanar in vad det finns för krubb lämnat åt mig, brukar vara typ en halv broccoli och lite sylt :l.. Menmen, man ska inte klaga, rätt så skönt att kunna dundra på musik bäst man vill, när man vill, hur man vill, var man vill!
Jag menar, det kan väll egentligen inte finnas någon, i min ålder iaf, mina 50+ läsare kanske inte håller med nu, men det skiter jag i, ni dör inom en närmare framtid än oss så ni har ingen talan här, hur som helst, alltså, inget bättre än att slå på råhög mjusikk det första man gör när man vaknar, för att sen spatsera omkring i underkläder ett tag, dricka en jävla massa mer glas juice än vad man egentligen bör, duscha aslänge, utan någon som tjatar eller klagar!
Fett med ram namnam, enligt mig iaf!
Dagen till ära ska spenderas med Tobbx, dock så läste jag på en sådan hemsida att han satt och tittade på serier kring fyra imorse, så kanske får vänta några timmar tills jag får tag på gossen, suck.. -.-

Meeeen, tills dess så skulle jag ju kunna gå ut och kratta, dammsuga huset, städa mitt rum, packa in lite kläder i garderoben osv..
Eller bara lägga mig i badkaret under en varm duschstråle.

Nåväl, nu ska jag iaf lämna den här stolen ett tag, dags för brunch!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0