Jimmys sås

Gårdagen bestod kort och gott av extremt många skratt!!
Mitt gladaste minne var nog följande scenario.

Pirrepung lägger av en s.k. "våtfjärt" och säger
Pirre - "Aaah, fyfan.."
Jimmy - "Var det såsen eller?"
*Några börjar skratta redan här*
Pirre - "Ahfan, din jävla sås alltså, fan va bra den var!"
*Fler personer börjar skratta*
Elke - "Bara jag som tänker helt fel när Pirre i princip säger att han just pruttade ut Jimmys "sås" ur röven?"
*Asg*
Pirre, osäkert om han förstått vad alla garvar åt - "Jaaa, men jag fick ju i mig en jävla massa sås alltså, det var en jävla sats du fått till Jimmy, fin var den då!"

*Alla dör av skratt*

Viktor stod även för helgens minneslucka, men nu orkar jag inte skriva nått mer här, ska springa genom skogen och hälsa på tobbx en svängom!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0