Okej.

Kan ta och ge er gårdagen lite mer i detalj, det hela startade med en trip till kvantum, där vi kom på att nog vore det la fan chillebill att sätta sig på uteserveringen på kaffelino och halsa nån öl, nån drink och nåra shots nog?
Jafan, klart det vore, Tobbx hade ju till råga på allt en sjua hemma att förfesta upp, och öl, och vin.
Sagt och gjort, det vart att köpa lite RB och bege sig till skurholmen.
Uppkorkat och roligt sällskap där ett tag, men förstås så kom gamen Pirrepung med Hulken och Blondie i sällskap, så fort han kände lukten av alkohol, men det var najs ändå!
Efter ett tags intagning av alkohol så kände vi oss dock redo för att ta oss an nattens mystiska dunderfaror!
Och hör och häpna, det var ju faktiskt folk på Kafelino, helt sjukt!:O
Fixade dit två stycken vackra damer också, så hela kvällen var som gjord!
Vi rockade på där somfan iaf, jag och Pirrepung var upp på några bord, lite smått och gott helt enkelt!
Sen vart det hemgång, efter en liten incident á la Elke&Pirrepung på max, men det nämner vi inte mer här.
Ringer Tobbx när jag kommer hem, för fan att jag är säker på att det är någon i huset, kommer inte på nu varför, kan ha varit upplåst eller skor på fel plats i hallen..
Så medans jag springer runt med en soft-air-gun och skriker i varje rum i huset, med Tobbx i telefonen, så kommer vi fram till att vafan, vi är ju inte direkt trötta, så vi fixade efterfest för två @ Tobbx, så jag sprang genom skogen i linne och kände mig allmänt råtuff, för att landa hos Tobbx i någon timme.
Påväg därifrån dock, så lyckades jag slå skallen i nån jävla träplanka som dom har spikat upp åt helvetes fel -.- TVÅ GÅNGER..
När jag kommer hem så lyckas jag även med konsten att fånga ytterdörren som jag frustrerat ryckt upp med pannan, fett med aj.
Har inga synliga bulor atm, förhoppningsvis så höll min betongpanna för trycket!

Det var alltså gårdagens bravader i kort, men mer detaljerad form än jag lyckades bidra med till er igår iaf!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0