Life goes on

Livet i läggan rullar på, här kommer en liten update till mina trogna tre läsare också!

Vi har en ny sambo, T-rex har tyvärr lämnat oss, i utbyte har vi fått en Sebbozaurus på 150kg mys, tråkigt att förlora min trogna natt-kumpan, men rätt najs att få en liten konstnär!

Förra helgen så hade vi inflyttningsfest nummer 2 här också, det var mycket folk, mycket alkohol och mycket skratt, sprättade en flaska rysk-skumpa, var lite orolig, eftersom att senast jag drack champange så hamnade jag i badkaret där pirrepung duschade av mig samtidigt som han fotade och fnittrade glatt... Men det gick bra! Vi hade tillochmed en lucia-kandidat på besök då, fett med häftigt!! Lyckades dock inte få i henne en droppe alkohol, så vettefasen om hon övertygade mig att rösta på henne alltså..

Varit på HP ikväll, fett najs, dobby dör så ni vet det, sirius brud-kusin kastar en fukking knife i hjärtat på honom, om han har sånt, han är ju ändå alv...

På torsdag kommer Pirrepung hem <3 Sitter redan idag (söndag) och taggar inför det äventyr som väntar, fett med naiz jah!

Tills vidare får ni nöja er med detta inlägg mina trogna anhängare, ska komma på nått mer kult att skriva!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0