Lill-lördag

Idag är det imorn Pirrepung kommer hem! Har paxat honom finfint så att en viss Emma inte ska komma och tro att hon får vara med sin man, eh nae? Utan han är somsagt paxad, så om någon vill hitta på någonting med mig och Pirrepung så är det bara att ni hör av er!

Idag är det även lill-lördag, vilket för vissa, många och dom flesta i min ålder innebär alkohol, för mig skulle idag ha inneburit min första basketträning sen jag fick en armbåge i pannan och förvandlades till scarface, men... Det var som så att El Greco skulle ha dragit med mig, men han har legat och sovit sen klockan någonting, och jag fick fasen inte liv i honom, kände att det vore lite väl taskigt att gå in och skjuta honom när han sover så sött också, så den där träningen får nog bli uppskjuten. Någon vecka. Någon månad. Något år. Typ.

Sitter nu istället och chillar och väntar på att T-Rex och JenJen ska komma på besök och se film, typ. Lite senare kommer även min favvo thai/afrikanska pippi Bird förbi, vi ska raida statoil klockan 00 när vi fått våran lön, fett men naiiiiiz!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0