En liten tripp till ica

Dåligt updaterande, blablabla.. Tänker inte be om ursäkt till mina fem läsare för detta, har inte haft tankarna på rätt ställe för att orka sätta mig ner och skriva lite rader här.. Men nu känns det faktiskt som att det kanske är dags för det.

Går somsagt skola numera, rättsvetenskapliga linjen på ltu, en treårig utbildning som man egentligen inte blir annat än just utbildad av. Men det är faktiskt rätt kul, eller ja, jag är absolut inte någon som säger rakt ut att skola eller någonting liknande skulle vara roligt, men det är.. Rätt intressant, på något skruvat, paragrafiskt sätt.

Livet i lägenheten går bra även det, rätt sjukt ändå att vi inte har haft någon större sammandrabbning mellan dom fyra gigantiska egon som faktiskt delar på den! Just nu spenderas dagarna, för alla invånare i sb-cribbet, framför skärmen, ungefär.. Jag menar, vi ses ju faktiskt om två eller flera skulle vara hungriga samtidigt, så. Det är ju bra!

Piercade även tungan för snart två veckor sedan, vilket även har varit ett stort nöje, inte för att dom tycker det är kul för mig att ha lite mer metall i kroppen än vad jag redan har, utan för att jag inte kunnat äta så.. "Normalt".

Nog om det, fyller 20 friska nu på fredag, ska självklart firas med tjo och tjimm, eller hur man ska säga. Är dock inte alls taggad inför fredagen, inte ett dugg... Ni förstår, det är som så, fredag 24:e sept, är en löningsfredag, på löningsfredag så är det väldigt många som brukar tänka "men varför inte gå ut och äta någonting som dött för länge sedan?" Folk käkar alltså på donken väldigt ofta när det är löning.
Jag jobbar på donken.
Jag jobbar på fredag.
Jag jobbar 16-20 på fredag.
Alltså jobbar jag mitt i den satans middags-rusningen som kommer att vara, på min födelsedag.
Kul liv.

Idag har hela familjen varit och handlat på Ica Maxi, det var väldigt kul och familjigt.
Först skämtade vi loss lite om hur T-rex skulle tappa bort sig och att dom skulle ropa ut i högtalarsystemet att han stod och grät vid kassa 5.
Sedan fnissades det lite bakom Vinkys rygg, förlåt gubben, men du såg så otroligt oändligt förvirrad ut så det var fan inte sant!

Även lite glada nyheter har nått mina öron, fick ett samtal ifrån en väldigt otroligt omtyckt vän, som trots att hon brutit nacken och lårbenet och annat mys, nu hoppar omkring på kryckor och med nack-krage, krya på dig och bli bättre säger jag bara!

Nu har jag inte så mycket mer att dela med mig om, ska hugga in på min 120g bacon-burgare som jag har snickrat ihop här, kanske lukta lite i någons nacke, sen somna in till californication!

Over and Out / Elke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0